Takaisin

Palkinto viestintäalan asiakaspalvelusta

Palkinto viestintäalan asiakaspalvelusta

Tiedote 02.10.2006 13.46 fi

Liikenne- ja viestintäministeriö aikoo palkita erityisen hyvin asiakaspalvelussaan ansioituneen tai sitä kehittäneen viestintäalan yrityksen. Yritystä valitsemaan on nimetty palkintolautakunta. Ehdotuksen palkinnonsaajaksi voi jättää kuka tahansa.

Palkinnolla liikenne- ja viestintäministeriö haluaa kannustaa viestintäalan toimijoita parantamaan asiakaspalveluaan. Palkinto aiotaan myöntää vuosittain ministeriön Viestintäfoorumi-tapahtuman yhteydessä.

Palkinnon myöntämisen perusteita voivat olla esimerkiksi asiakaspalvelun innovatiivisuus ja kehittäminen, asiakaspalvelun toimivuus, eri väestöryhmien huomioiminen, ihmisläheisyys, helppokäyttöisyys, asiakaspalvelun saatavuus tai erityinen asiakaspalvelumyönteisyys.

Ehdotuksen voi tehdä netissä

Palkinnonsaajaa voi ehdottaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelupalkinto@mintc.fi. Ehdotuksia vuoden 2006 palkinnon saajaksi voi jättää 1.12. mennessä.

Nuorten kokemuksia pyritään keräämään IRC-Galleriassa http://irc-galleria.net.


Palkintolautakuntaan kuuluvat:

Veijo Turunen, Elinkeinoelämän keskusliitto
Liisa Hakoinen, Elisa Oyj
Sakari Eränen, ENTER ry
Nora Elers, FiCom ry
Riittamaija Ståhle, Finnet-liitto ry
Maija Puomila, Kuluttajavirasto
Tuula Sario, Suomen Kuluttajaliitto ry
Ville Nurmi, Teleforum ry
Petri Lahtinen, TeliaSonera Oyj
Sari Lojas, Valtakunnallinen vammaisneuvosto
Helene Juhola, Viestinnän Keskusliitto
Merja Saari, Viestintävirasto


Lisätietoja:
neuvotteleva virkamies Juha Perttula, puh. 0400 694 419